Szállítás már 1420 Ft-tól - készletről akár másnapra!

Eredetiek az oldalon található termékek?
Kizárólag megbízható beszállítókkal, illetve garantáltan eredeti és kifogástalan, ellenőrzött állapotú órákkal dolgozunk melyekhez minden gyári papír, illetve eredeti doboz jár. Ráadásul a 14 napos visszavásárlási garanciánk egy megnyugtatóan hosszú időszak a vásárlóink számára, hogy megbizonyodhassanak az órák eredetiségéről, vagy épp arról, hogy megfelelően állnak -e. Ezen időszak alatt bármikor el lehet állni a vásárlástól, mi pedig visszaszállítjuk a darabot és - kérésnek megfelelően - vagy cseréljük az órát, vagy visszautaljuk a kifizetett összeget.

Milyen garanciák szolgálnak biztosítékul?
14 napos - kérdés, indoklás nélküli - visszavásárlási garanciánk van, az órákra (kivételt képeznek ez alól a kiárusítás alatt lévő darabok) pedig 24 hónapos termékgaranciát vállalunk. Az órák eredeti gyári papírjain túl érkezik még az AZORAS.HU saját általános használati útmutatója, illetve garanciapapírja is.

Mikor kapom meg a terméket, ha ma megrendelem?
A raktáron (készleten) levő termékeinket - adott napon 15 óráig leadott rendelés esetén - már a következő munkanapra szállítjuk (hétvégén sajnos nem dolgoznak a megbízott szállítópartnereink). A nem készleten levő termékekre általában 3-7 munkanapos (legrosszabb esetben 10) várakozási idő van, de mindig azon vagyunk, hogy rajtunk ne múljon semmi.

Van szállítási díj?
Jelen pillanatban magunkra vállaljuk a teljes szállítási költséget.

Hol tudom személyesen átvenni a terméket?
Személyes átvételt - egyelőre - nem tudunk biztosítani. Köszönjük a megértést, egyúttal bízunk benne, hogy a 14 napos kérdés nélküli visszavásárlási garancia teljesen rizikómentessé teszi a vásárlást. 

Hogyan tudok telefonon rendelni?
Sajnálatos módon nincs lehetőségünk telefonon keresztül rendelést felvenni. Ez persze csak az Ön érdekét szolgálja, hiszen félreértés esetén (akár terméknévvel, akár kiszállítási címmel kapcsolatban) mindnyájunkat kellemetlenség érheti... Amennyiben viszont a rendszerünkön keresztül, belépve adja le a rendelését minden adat megerősítésével (2 percet vesz igénybe maximum az egész folyamat), úgy minimalizáljuk a hibalehetőségeket!

Nem tudok rendelni!
Ha a rendelési procedúra során elakadt, bátran vegye fel velünk a kapcsolatot akár telefonon, chat-en, Facebook oldalon, vagy e-mail üzenetben. Ha esetleg tud képernyőképet küldeni, úgy még jobb!

Mi történik, miután leadtam a rendelésemet?
Miután a rendelési folyamatot végigvitte, az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy visszaigazoló üzenetet. A következő visszaigazolást - amennyiben a termék elérhetőségében, illetve a csomag feladásával nem történik semmi rendkívüli - akkor küldjük, ahogy elindítottuk a csomagot, ezt követően pedig a szállítócég lesz az, aki üzenetben elküldi Önnek a kézbesítés időpontját, illetve a futár telefonszámát, ha szükséges további egyeztetés az átvétellel kapcsolatban. Ezeken túl nem szívesen spammeljük a vásárlóink fiókjait (a hírlevelekkel is csínján bánunk), csak akkor jelentkezünk, ha érdemi változás állt be a rendelés során.

Hogyan tudok fizetni?
Utánvéttel, készpénzben rendezhető a kiszállítás pillanatában a rendelés végösszege, illetve bankkártyával, előreutalással, a rendelés leadásakor.